wtorek, 25 września 2007

O G Ł O S Z E N I E

5 lat pisze bloga. to moja terapia. słowa pisane pod wpływem emocji. dziś jest źle jutro dobrze. życie. niestety niktórzy tego nie rozumieją. czytają między wierszami tak jak im wygodnie. z każdej notki potrafią zrobić sensację. boje się takich. potem fałszywie zadają pytania a czy wszystko dobrze. tak, dobrze jest w moim życiu jak nigdy. mam cudowną zdrową prześliczną i upragnioną córkę. mam kochanego mądrego i odpowiedzialnego męża bez którego nie byłoby uśmiechu we mnie. i każdego dnia na nowo uczymy się siebie, pracujemy, wychowujemy, kochamy i tęsknimy. i niech sobie pewne osoby wbiją do głowy, że tak się podziało, że jestem szczęśliwa. niemożliwe. a jednak.
a moje emocje, odczucia, wrażliwość proszę zostawić w spokoju.
miało być hasło ze względu na parę osób.
do dziś rana jednak w mojej skrzynce mailowej pojawiły się 62 maile z takimi słowami, że siedzę teraz i jestem w ogromnym szoku. nie przypuszczałam, że aż tak... wiecie co. uwielbiam Was, uwielbiam wszystkich którzy napisali (wy już wiecie kto). fałszywi się nie odezwali. i dlatego hasła nie będzie bo choć mam niskie poczucie wartości i boję się głupich i nieprzychylnych to jednak tych szczerych osób jest przecież więcej! dzięĸuję wam. przepraszam za zamieszanie!!! więc hasło maszklucz jest dla wszystkich którzy to teraz czytają. pozdrawiam ja i moja lenaaa aaa usnęła właśnieeee parzę więc kawę ktoś chce?

30 komentarzy:

lisianora pisze...

ja chcę!! i przypomniałao mi się z przedszkola: palec pod budkę, bo za za minutkę... :D to je ten mój paluch tam wciubiam ;)

kiribati.blog.pl pisze...

ja bym chciała :) taką dobrą z pianką :)

mary pisze...

brawo!!!

jesteś mądrą i dzielną kobietą. Bardzo.

:*

elemka pisze...

wow! to musi być doprawdy wspaniałe uczucie. ceszę się, że ta duuuża liczba przysłoniła tych maluczkich :)
jak tu dzień bez stuli-bloga??
;)

elfica pisze...

Violuś w przyszłym tygodniu razem się już kawki napijemy ;)

mam nadzieję, że te osoby więcej nie będą mieszać Ci w głowie i sercu - nie warto się nimi przejmować a Twoje szczęście widocznie kole je w oczy, zawiść straszne uczucie niedługo wyżre ich od środka na wylot

nienawidzę takich osób

trzymaj się i nie daj się a niedługo już się wysciskamy tak mocnooooo za tyle dni co się nie widziałyśmy :)

bere pisze...

o !
latte poprosze ;)

babibu pisze...

chętnie:D

miłego dnia:)

katja pisze...

hej! bradzo dobrze dzielna kobieto! tak trzymać! nikt cię nie będzie ograniczał! pozdrawiam!

domi pisze...

Kochana ale się cieszę z Twojej decyzji, bo każdy mój internetowy dzień zaczynam od Stuli! Pozdrawiam Cię, córunię i męża!

salami pisze...

hejka!! bez internetu to jak bez reki. nic nie wiem co sie w swiecie dzieje, co u was moje drogie panie. szkoda ze ci blog takich smutnych przezyc dostarczyl-rozumiem doskonale , tez sie zastanawialm nad zalozeniem hasla, ale w sumie po co?? o przyjaciol sie dba innych sie olewa. nie przejmuj sie mocno, kochaj lenke i zyj sobie najpiekniej jak umiesz!!!!!!!!!
buziaki i cieplitkie usciski dla calej waszej trojki!!!!!
:)

caramella pisze...

I dobrze, że hasła nie będzie, bo pewnie bym znowu przegapiła rozdanie i musiała szukać dojścia przez innych :)
Bo ja się mało odzywam, ale czytać lubię :)

PT pisze...

wszystkim głupim nieżyczliwym tutaj mówimy wonnnnnnnnn!!!
uścisków milion posyłam

ankRatibor pisze...

no!
amen
dzięĸi za wszystko.

andalo pisze...

nie było mnie parę dni w necie i widzę, że sporo mnie ominęło. oczywiście jestem zdania, że trollami nie należy się przejmować, bo w ten sposób tylko się je karmi, a dalej robić swoje.
no i są możliwości prawne. w Internecie nikt nie jest anonimowy. i coraz częściej nie jest też bezkarny.
trzymaj się i się nie dawaj!

msrcin pisze...

a już się wystraszyłem że zapomnisz do wszystkich powysyłać hasło i mnie tam w odbiorcach nie będzie;
ufff

ajar (piotr bytom) pisze...

ufff
bo choć nie komentuje to czytuje przecież codziennie

bumru pisze...

No i chwała bogu. :) I Proszę mi tu bez załamek! Pozdrawiam ciepło.

baśka w. pisze...

na kawę się wpraszam choć taką wirtualną to jakże cenną. ile razy mi ratowałaś morale. kobito!!!

ignezja pisze...

ale mnie kopnęło.
nie napisałam, ale chyba nie jestem fałszywa w stosunku do Ciebie, co? :)
miałam napisać jak się pojawi 401-wymagana autoryzacja.
w takim razie piszę... ech, ale to pewnie nie o mnie chodziło... ;)

gratuluję odwagi, ja przez to już kilka razy bloga musiałam zmieniać! ale co tam, jak teraz odnajdą, to niech czytają na zdrowie...

pozdrawiam, i.

angelika pisze...

ja niestety nie przyczyniłam sie do tych 62 osób mailowych, które tak na Ciebie podziałały no ale mam wytłumaczenie:) nie śpię od paru nocy i zero czasu dla siebie
dobrze, że nie ma hasła..

stula pisze...

angelika i ignezja - no co WY!!!!
jesteście mi tu potrzebne!!!

zielona pisze...

na kawe to ja bardzo chetnie...
i dobrze ze hasla nie ma

mlodamezatka pisze...

to ja poproszę, z mlekiem :)

angela wiatrakowo pisze...

dobrze że zrezygnowałaś z hasła bo nie zdążyłam napisać do ciebie maila, a tu dzisiaj czekała na mnie niespodzianka że moglam znowu poczytać co tam u was słychać, pozdrowionka z wiatrakowni!

e.flow pisze...

łoj aż się wystraszyłam, mam nadzieję że też nie chodziło o mnie i mój brak refleksu mailowego! no i że nikt za mocno nie dokuczył i cieszę się ze hasła nie będzie choć na pewno decyzję bym zrozumiała; jestes szczęliwa to jest wie każdy kto Cię czyta i to też jest powód dla którego się wraca, bo jestes szczęsliwa pięknie!. buziaki

elik pisze...

Oj, ja chcę kawę, ale właściwie to juz ją mam, bo przyniosłam sobie kubek...:) W pracy siedzię i milion rzeczy do zrobienia jak to zaraz po urlopie...ehh...
Zawsze znajdą się złośliwi i nieżyczliwi. Niestety, chyba im więcej osób czyta tym ten procent rośnie. Ale procent tych przychylnych też! :) Ściskam mocno i uśmiech na buzię. W wolnej chwili poczytam i nadrobię zaległości. Na razie nie wiem za co najpierw się zabrać.A!A!

kobieta pisze...

oj tak kawki bym sie dzis napial,ale czy nie zapóźno? ;) Cieszę się, że mogę to sobie siedziec i czytac Ciebie!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) i ogladac Lenke cudną, buziaki dla Was :*:*:*:*

eve pisze...

Jejuś....na fałszywą wyszłam zupełnie..:((( Dostarczę zwolnienie Jagi stópkami nakreślone, hm...?
Sie cieszę...ogromniasto :))) Ze zostajesz. Bez hasła. I z kawki z mleczkiem w dobrym towarzystwie wysiorbanej też :)))

sweetmary pisze...

podgladam cię. nie daj się, nie uciekaj. nie słuchaj ludzi, ludzie często przymierzają wszystko do siebie oceniając innych nadają im metkę. nie uciekaj

Grazyna pisze...

super bardzo sie ciesze , zlym ludziom mowimy Nie!! Przesylam pozdrowienia