sobota, 10 listopada 2007

10.11.2007

mój skarb dziś obchodzi imieniny i wszystkim Lenom także - usmieszków zdrowia i radosnej buzi każdego dnia życzymy

moja mama dziś ochodzi "abrahama" - hmm piękny wiek. zdrowia Elu!

od wczoraj ciastem czekoladowym pachnie nam w kuchni. no.

za oknem śnieg i słońce. litości.

(ale z całkiem prozaicznych rzeczy to pomalowałam moje paznokcie pierwszy raz odkąd jest Lena na świecie i nawet serum zapodałam na twarz i wogóle wychodzimy na prostą jeśli chodzi o psyche tylko okna mam brudne od sierpnia no.)

darmowy hosting obrazków

14 komentarzy:

PiotrTen pisze...

uśmiechów po uszy dla Len
i najlepszego dla Abrahamki
hmm
cóż tu dodać.
lubię tu być

angelika pisze...

to wszystkiego naj...
ja ostatnio zaszalałam i nałożyłam maseczkę na twarz:P

karolina pisze...

chrzanić okna!!!

ank pisze...

spójrz wokół ilu ludzi kocha ilu ludziom chce się żyć... sobie płynie teraz w eterze...
u Was też cudownie widzę!
uśmieszków dla Lenki milion

ignezja pisze...

niech rośnie zdrowo Lenusia. wszystkiego dobrego dla Lenki :)

katja pisze...

wszystkiego naj dla pięknych pań!
a okna i tak na drugi dzień wyglądają dokładnie tak samo! całuski

mlodamezatka pisze...

a my wróciliśmy właśnie ze spaceru, wszystkiego najlepszego dla Len :))

zblazowana pisze...

nio to Wszystkiego Najlepszego dla Lenki :))

kiribati pisze...

Wszystkiego Najlepsiejszego dla Małego Słodziusia :)

domi pisze...

Lence z okazji Imienin wszystkiego naj ! Mamie tez!

U mnie okna pomyte, mamy Barnego który co dwa tygodnie myje okna na całym osiedlu więc pozostaje mi tylko przetrzec je od srodka. Wiesz jak fajnie...przydał by się taki co?
A ja dzisiaj do knajpki z dziewczynami, wypije zdrowie solenizantek!!!

hola pisze...

Całuski dla Leny!

elfica pisze...

całuski imieninkowe dla Lenki :) a okna u mnie też brudne ale nie powiem od kiedy heheheh

babi pisze...

sto lat:D

andalo pisze...

najlepszego dla małej solenizantki i dostrojnej jubilatki! :)
ja też mam okna niemyte od sierpnia. ale po co myć, skoro po dwóch tygodniach wyglądają dokładnie tak samo, jak przed myciem? strata czasu.