niedziela, 11 listopada 2007

pokoleniowo

wczorajsza impreza jubileuszowa rodzicieli sprawiła, że spotkały się cztery pokolenia. wesoło było. łza w oku. wrażenia emocje. nad ranem zasnęłam wcześniej głowa pełna myśli nie pozwalała.
teraz zima za oknem. zupa grzybowa z łazankami i serem bulgocze na piecu. piwo chłodzi się w lodówce...
lubię ten mój dom.

prababcia babcie mamy córki wnuczki prawnuczki
darmowy hosting obrazków

pradziadek dziadkowie ojcowie synowie teście zięcie
darmowy hosting obrazków

7 komentarzy:

kiribati pisze...

Lubię takie wielopokoleniowe rodziny :) w mojej na uroczystościach wszelkiego rodzaju spotykają się 4 pokolenia :)

i przyzwyczajona jestem do takiej dużej rodziny, bo u mnie w domu są 3 pokolenia :)

a co do zdjęć to nabierają one historycznej rangi! :)

stula pisze...

kiribati - dlatego bardzo się cieszyłam na tę uroczystość właśnie z powodu zdjęć które pewnie długo będziemy oglądać.

PT pisze...

a to Ci niezłe foty!!

elfica pisze...

wspaniałe takie spotkania, szkoda, że moja rodzina taka nie jest całuski dla Was

ank pisze...

odkąd mam świadomość rodzinną to cykam czarno-białe fotki na takich przyjęciach;) cudnie u Was

lisianora pisze...

wszystkiego najlepszego dla mamy! i dlaLenki z okzaji imienin ;) tak tu dziś cieplutkou was :)))

mlodamezatka pisze...

a ja lubię czytać Twoje notki :)