poniedziałek, 12 listopada 2007

...

jednogłośnie stwierdzam, że zapach męski adidas victory league jest jednym z najbardziej podniecających zapachów świata. jednogłośnie, że kawałek hard times Eastmountainsouth jest dzisiejszym powerplayem. że wogóle chciało mi się wstać o ósmej i wyprać dwa prania to cud. a jednak można napisać także rozdział pracy. można wyjść na krótki zimowy spacer z Len. i można nabrać zimowego optymizmu. trzeba. poza tym jestem wielką fanką filmu Elizabethtown i jeśli ktoś go do tej pory nie zobaczył to zmykać mi do wypożyczalni.

...let us pause in life's pleasures and count its many tears
while we all sup sorrow with the poor
there's a song that will linger forever in our ears
oh, hard times come again no more...

darmowy hosting obrazków

10 komentarzy:

lisianora pisze...

no to ja się musze przyznać bez bicia, że tego filmu nie oglądałam :/ ale skoro tak go zachwalasz to spróbuję szybko nadrobić zaległości ;) mam nadzieję, że się na nim nie płacze...

stula pisze...

to zależy w której fazie cyklu się jest lub ... ale w Twoim przypadku moja kochana to będzie bardzo radosne przeżycie

katja pisze...

każda pora roku ma swój urok - nawet to coś co jest za oknem też! optymizmu trzeba.

kiribati pisze...

eheheh, ja najbardziej lubię końcową scenę jak sobie jedzie tym autem... :D i slucha tych płyt...

fajny fajny a co do zapachów to jestem strasznym zapachowcem z wieloma wydarzeniami, osobami kojarzą mi się konkretne zapachy :)

kiribati pisze...

a i to zdjęcie! piękne i wzruszajace... urok tkwi w prostocie :)

elemka pisze...

co za cudowne zdjęcie! te maleńkie paluszki przy buzi... rozklejam się...
(a zapaszek sprawdzony - nie trzeba komentarza ;D )

mlodamezatka pisze...

mała znowu na brzuszki śpi?spryciara

salami pisze...

witam!!!! :)
qrcze, ja filmu nie widziałm..może jutro wypożyczę i też nastroję się optymistycznie. bo u mnie zimowe pozytywne nastrajanie właśnie ruszyło pełną parą.
a zdjecie pieknie (zresztą jak wszystkie)

ps. strasznie się cieszę że znów cię czytam!!! buziaki:*

elfica pisze...

piękne uszko :)

andalo pisze...

świetne zdjęcie.