czwartek, 29 listopada 2007

mikołaju...

nigdy przenigdy tego nie robiłam a teraz sobie popisze a co mi.
oto lista prezentów, które marzą mi się od św Mikołaja.
a więc:
- nowy komlet (a w sumie dwa) pięknej bielizny w kolorze ciemnej zieleni i brązu
- oryginalny flakonik hugo boss women lub intense
- wełniany zielony płaszcz do ziemi
- komplet w prążki spodnie i marynarka (taka ta wymarzona)
- bilet dla trzech osób do wenezueli
- ciemno-zielone buty na obcasie z paseczkiem ala baleriny
- biurko małe ciemne wiśniowe
- pasek kolorowy do gitary
- książki cztery mam upatrzone
- nowa kanapa duża kawowa i poduchy dwie mogą być
- ekspres do kawy ciśnieniowy
- telewizor płaski ekran tak żeby się pod naszymi płytami cd zmieścił
- jeszcze jeden pokój w naszym mieszkaniu i powiedzmy garderoba
- uśmiech jk i radocha taka jak sobie kege kupuje heinekena
- zdrowie Len do końca
- doniczkę z bluszczem takim jak w lasach rośnie na wchodzie
- 5000 tys na druty nazębne
- butelkę baylesa
- farby akrylowe i pędzelki i deski drewniane
jak pomyślę jeszcze to może coś dopiszę. na razie wystarczy.



30 listopad 2007

DOKŁADNIE ROK MA NASZA LENA. DOKŁADNIE ROK TEMU ZOSTAŁ POCZĘTY NASZ UKOCHANY GROSZEK. DZIŚ CELEBRUJE TEN DZIEŃ. A RACZEJ WIECZÓR.

16 komentarzy:

toandfro pisze...

podpisuję się pod tymi życzeniami. może mi pasek do gitary niepotrzebny, ale cała reszta jest boska.

i widzę, że Cię na zielony wzięło. też uwielbiam. ale wcześniej była chorobliwa wręcz faza na różowy. nawet wtedy przemalowałam sypialnię na wrzosowo. ale minęło

mam nadzieję, że Mikołaj będzie życzliwy i bogaty i wysłucha :-)

elfica pisze...

ale niesamowite następna rzecz, która nas łączy bo i ja marzę o podróży do Wenezueli :))))))))))))) oby nam się to spełniło kiedyś

lisianora pisze...

piękne masz życzenia :) bardzo mi się podobają ;) tylko wiesz co, wydaje mi się, że Lenka to powinna mieć gratis te wakacje w Wenezueli, więc jeden bilet wam zostaje ;)

dd pisze...

baileysa i druty !!! :))

mlodamezatka pisze...

to kosztuje 5000 ???????????????

salami pisze...

oj, ja dzisiaj sobie po mieście połaziałam i też by mi sie jakiś porządny mikołaj przydał!! poproszę o 3 ksiązki i boskie butki (notabene też zielone) :)

elik pisze...

Mmm..piękna lista. Ja bym chciała też buty. Tak raz pójść do sklepu z butami i sobie nakupować.. kupić sobie ten jeden raz w życiu wszystkie które mi się podobają, a co! Zielone też mogą być. Lubię zielony.

kiribati pisze...

:)))) gratulacje :) :D

babi pisze...

spełnienia:D

Piotr pisze...

wybierz jedno z zyczen a spełnię bez zastanowienia.
najlpeszego dla Groszki rocznej!!!

domi pisze...

podeslac Baileysa?

stula pisze...

Domi - a weź nawet nie mów moja kochana. pycha no pycha. ale 8 dych za flaszke weź....

kobieta pisze...

oj piękne są takie wspomnienia :):)
Ps. dokładnie mieszkamy po sąsiedzku prawie ;)
Buziaki :*:*

zblazowana pisze...

no to wszystkiego naj dla Lenki:) i mam nadzieje ze zyczenia sie spelnia :)) bede trzymala kciuki :D

ignezja pisze...

gratuluję najszczerzej jak potrafię :*

KAROLINA pisze...

JA JESZCZE NIGDY PRZENIGDYNIE CZYTALAM TAK DOBREJ POD KAŻDYM WZGLĘDEM LISTY PREZENTÓW!!!GRATULUJĘĘĘĘSUPER