poniedziałek, 31 grudnia 2007

a wieczór przebiega tak:

Len przebierała się ze cztery razy a to ślinka a to marchewka itd

Następnie zaczęła już śpiewać:

Na początku impreza była raczej drętwa

Po chwili skoczne Trójkowe rytmu Gunia czyli Pana Wasowskiego i to jest to!

Pierwszy taniec wieczoru sylwestrowego należał do córki z ojcem

Para zmęczona tańcem spoglądała na różne napoje

Światła dyskotekowe dodawały klimatu


Ja fruwam!

Czekaj; bo mam dość!

STOP! Teraz ja jestem didżejem!

Nie wiem jak wy ale ja spadam w inny wymiar. Dobranoc.



SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

13 komentarzy:

mloamezatka pisze...

ale jej się zmieniła buzia ostatnio szczególnie na ostatnim zdjęciu to widać, i to z lampą fajne

zielona pisze...

HAPPY NEW YEAR!!!!
tez bym chciala taka sesje!
caluski i usciski

iwa pisze...

O, jak ja lubię te fotoreportaże!:)
No to mieliście bal:)
Dobrego w Nowym!

babi pisze...

szczesliwego:D

eve pisze...

Pozazdrościć tylko mogę... :(
I życzyć ciągu dalszego tak banalnie bajecznego:)

domi pisze...

Widzę ze bal sylwestrowy się udał ;-)
Zyczymy wiele uśmiechu w Nowym Roku i wiecej takich zdjęć!

ignezja pisze...

no to super zabawa była! :)
fajny fotoreportaż :P

elfica pisze...

wspaniała fotorelacja :) extra impra u Was była :)

andalo pisze...

fajna imprezka :)
btw, dzięki za kartkę świąteczną, dopiero dzisiaj zajrzałam do skrzynki :)

lisianora pisze...

ale tatuś wyciągnął Lene :) bardzo długa się zrobiła hihi buziaki :*

salami pisze...

kochana!! wszystkiego naj w nowym roku! miłości i zdrowia, bo milosc uskrzydla a zdrwie to uskrzydlenie poddtrzymuje. dla ciebie i calej rodzinki!!!!
i dziekuje ci za przepiekne podsumowanie roku, czytam a słowa zostaja w sercu, piękne.
dziekuje ze jestes:)
:*

angelika pisze...

ale fajny reportaż:)
szczęśliwego

elik pisze...

Szczęśliwego! Piękny reportaż, piękna impreza. :) I piękne podsumowanie roku... I dziękuję, że jesteś i że piszesz Kochana. Dużo szczęścia Wam zyczę i miłości. Uściski