wtorek, 18 grudnia 2007

...

a ja wolę moją mamę, co ma włosy jak atrament, złote oczy jak mój miś i płakała rano dziś... może się uśmiechnie dziś.... SŁUCHAMY Z LEN www.babyradio.pl/ i bawimy się na całego... tak, nauczę córkę, że "życie to bal" a nie strach panika stres i płacz.... taki mamy dziś nastrój.
po spacerowy rosół z grzybami jest rozkoszą. Len otwiera szczerzej dziurki w nosku z zachwytu w trakcie konsumpcji jabłuszka gerbera.
w trakcie spacerów zabiałbym z zimną krwią wszystkie szczekające psy i hałasujące motocykle!
co tam jeszcze, duży pokój ogarnięty, dziś przedpokój, jutro pokój Len, pojutrze łazienka i kuchnia. potem pieczenie ciast, gotowanie kapusty, prasowanie ubrań na święta...... jak ja kocham spokój tego domu.


dla len

uśnij mój skarbie
niech Ci się śni błogość
niech anioły usłuchają
od dziś nie trzeba się bać
niech czuwają
i pozwolą słodko śnić
a jak wstaniesz już z łóżeczka
to pomkniemy w muzyce
w przestrzeń niebieską
zerkając w tyłu
żegnając wszystkich
w oku z łezką
będziemy szybować w bajkach
baśniach i wierszykach
tak by radość zawsze
płynęła w strumykach
od dziś wymyślimy świat na nowo
pomalujemy na różowo
i będziemy nogami machać nad łąką
siedząc na tęczy patrząc w słonko
kocham Cię moja maleńka
na zawsze o tym pamiętaj!
 

7 komentarzy:

hola pisze...

fajne radio. właśnie słuchamy. dzieki.

mlodamezatka pisze...

ojej jaki nastrój, fajny ten tekst, sama napisałaś? no i to zdjęcie z tatusiem ja niestety jestem w kropce bo młody jak tylko widzi aparat zamiera w bezruchu ze śmiertelnie poważną miną

stula pisze...

MM - sama napisałam.

lisianora pisze...

pięknie ci to wyszło! jestem pod wrazeniem, a co dopiero Lena :) przesyłamy buziaki :*

angelika pisze...

moja tez jak wyciągam aparat to zamiera i nici z super minek
nasza mała słucha 'złote przeboje":)

elik pisze...

Oh, przypomniały mi się takie dzieciowe i w większości fasolkowe piosenki. Mydło wszystko umyje nawet, Fantazja, Szczotka pasta i inne.. :)

stula pisze...

elik - a moja ulubiona na której się popłakąłam to "a ja wolę moją mamę" oraz "wszystkie dzieci nasze są"