piątek, 7 grudnia 2007

...

facet o boskim głosie czyli piotr bukartyk zapodał w trójce inny dobry głos andrzeja i zespół underground z naszych terenów. są nieźli. zdobyli moje serce kiedyś na koncercie coverem pearl jamu w niezłym wykonaniu.
otwarłam o 16tej red`ziaka rossiego. sama.
wypisuję kartki świąteczne.
tęsknię do ludzi.
człowieków mi brakuje.
(tak sobie czasem myślę, ktoś bliski tuż obok krzyczy i woła o pomoc a my tego nie słyszymy. głuchota jest głupia.)
malujemy z Ćmą mandale. piszę pracę o arteterapii. sama zaczynam się leczyć kolorem.
pomarańczowym.
i zostaję nadal wrażliwcem. mój lwi charakter nie ma nic wspólnego z zimną lwią samicą.
najbardziej w świecie lubię być przytulana. tak i wiem to. lubię dostawać kwiaty.
banalne. wiem. taki banał a działa cuda.

11 komentarzy:

domi pisze...

cudna ta Lenka!

PT pisze...

mandale są rewelacyjne!!!
daj potem zdjecie.

kiribati pisze...

a masz może jakieś materiały o choreoterapii? :> piszę na ten tema pracę magisterską, co prawda jestem na IV roku dopiero, ale zawsze sie przyda :D a co do przytulania to również uwielbiam ale wczoraj dostałam bukiet bez przytulania, a myśle sobie, ze jednak wolalabym to przytulanie zamiast bukietu...

Pozdrawiam ciepło w pomarańczowych odcieniach! :))))

stula pisze...

mam. pokseruje i pośle. odezwij sie ma gg.

dziendobry pisze...

jakos niegdy mnie Bukartyk nie zainteresował... aż usłyszałam w"3" i kupiłam płytę live! fantastyczna do samochodu, gdy o 16.00 jest juz ciemno:)

mlodamezatka pisze...

kwiatów nie dostaję to nie wiem ale przytulać się lubię, bardzo i ;lubię przytulać mojego Tymonka

stula pisze...

MM - kwiatów też nie dostaje ale pamiętam kiedyś jak dostałam takie pare sztuk polnych to się cieszyłam jak dziecko.

iwa pisze...

Przytulanie i kwiaty....racja:)
A jak znalazłabyś chwilkę wolną, to ja bardzo proszę o słówko więcej o arteterapii, co? Na mailika. Bo ja to bym taak chciała się gdzieś do tego przyuczyć!
To przytulam!:)

salami pisze...

chyba zazwyczaj jest tak ze te najprostsze rzeczy sa dla na najlepsze i najwazniejsze zarazem.

kobieta pisze...

oo tak kwiaty to ja tez lubię dostawać, najbardziej te bez okazji :)
ps. Maila w końcu Ci napisałam :)

angelika pisze...

a ja o te mandale pytam, skąd taki pomysł, i jak to wygląda
no i co to daje?