sobota, 22 grudnia 2007

Wesołych Świąt!!!

Życzę Ci mój drogi czytelniku nadziei,
własnego skrawka nieba,
zadumy nad płomieniem świecy,
filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
piękna poezji, muzyki,
pogodnych świąt zimowych,
odpoczynku, zwolnienia oddechu,
nabrania dystansu do tego co wokół,
chwil roziskrzonych kolędą,
śmiechem i wspomnieniami.
Wesołych Świąt!

darmowy hosting obrazków


Gdzie jest mój Bóg
Gdybym nie chciał Go znać
To byłbym nikim
Piłbym złość
Co dzień
Co noc
Bo czuję Go
Gdybym spotkał Go gdzieś,
Czy coś bym poczuł?
Boję się
Że wie o mnie wszystko
Że nie wiem czy jest
Daleko czy blisko?
Gdzie jest mój Bóg?
W moim sercu jest coś
Co śmieszy rozum
Woła mnie
Co noc
Co dzień
I boli boli boli mnie!
Gdzie jest mój Bóg?
Wariuje świat wariuję ja
Wszystko kręcę męczę i więcej chcę więcej
Nie bardzo wiem
Czy wiary też chcę
Lecz wciąż mam nadzieję
Że dowiem się
Gdzie jest mój Bóg?

12 komentarzy:

dziendobry pisze...

Ciepłych, rodzinnych, radosnych Świąt całej Rodzince :*

PT pisze...

ściskam dłoń Pani.
najlepszego w te Święta.
a Bóg jest czeka...
poezja Mirka.
jakże na miejscu.

lisianora pisze...

piękne życzenia, piękna córka, pięknie tu. pozostaje tylko pięknie podziękować za tak wspaniały nastrój jaki znalazłam własnie tu u Ciebie. wszystkiego dobrego dla całej Waszej rodziny :*

angelika pisze...

Wszystkiego dobrego

kobieta pisze...

Ciepłych, pogodnych Świąt Bożego Narodzenia dla Was!

toandfro pisze...

cudowną jesteś Kobietą i cudowną masz córeczkę. wszystkiego naj naj dla Was

babi pisze...

wesołych kochana:D

mlodamezatka pisze...

mam nadzieję że u ciebie sielsko anielsko

zblazowana pisze...

Jest taka noc, na którą człowiek czeka i za którą tęskni.
Jest taki wyjątkowy wieczór w roku,
gdy wszyscy obecni gromadzą się przy wspólnym stole,
Jest taki wieczór, gdy gasną spory, znika nienawiść...
Wieczór, gdy łamiemy opłatek, składamy życzenia..To noc wyjątkowa... Jedyna... Niepowtarzalna...
Noc Bożego Narodzenia...


Najserdeczniejsze życzenia
Cudownych Świąt Bożego Narodzenia
Rodzinnego ciepła i wielkiej radości,
Pod żywą choinką zaś dużo prezentów,
A w Twojej pięknej duszy wiele sentymentów.
Świąt dających radość i odpoczynek, oraz nadzieję na Nowy Rok,
żeby był jeszcze lepszy niż ten, co właśnie mija.

Wesołych świat dla calej rodzinki :)) zyczy Monika (zblazowana)

elik pisze...

Wesołych Kochana..:)

bere pisze...

ciepłych i radosnych :)

kiribati pisze...

jak tam po Świętach? :>