niedziela, 16 grudnia 2007

mam 4 miesiące!

12 komentarzy:

kiribati pisze...

ale ten czas leci, choć... mi się wydaje, że dopiero 4? :)))
przecież Ona jest z Tobą przez całe życie :)

może mam takie odczucie dlatego, że zaczęłam Cię czytać, jak już Len była na świecie :)

a na tym zdjęciu wygląda tak jakbyś Ją obudziła by Jej zrobić zdjęcie :D

koszulka boska!

salami pisze...

100lat!!! 100lat!!!!
buziaka proszę przekazać ode mnie:)

andalo pisze...

niech nadal rośnie zdrowa, duża, mądra i śliczna:)

iwa pisze...

Sto lat Lence!!:)
Bluzeczke ma cudną!:)

ignezja pisze...

ale śliczna i duża już jestem!

100 LAT! :)

angelika pisze...

bluzka super!!!!

elik pisze...

Jej...ale to szybko zleciało. :) Cudna koszulka, przyciąga wzrok.

mlodamezatka pisze...

napis słuszny :)

zielona pisze...

STO LAT DLA LEN!!!
JAKA FAJNA KOSZULKA
CALUSKI I USCISKI

PT pisze...

cudna boska piękna jak mama jak wykapana mama oby tez charakter po Tobie miała.....

lisianora pisze...

wszystkiego najlepszego! dla mamy też ;)
a koszulka strasznie mi sie podoba :)

elfica pisze...

ale super bluzeczka :)