niedziela, 2 lutego 2003

niedziela jak z bajki

obiecałam sobie wstać o 7:00 po to żeby zobaczyć po raz pierwszy mojego bloga wcale a wcale mi się nie podoba ale ... to się zmieni... tylko potrzebuję czasu.. i podręcznika do HTML, ale to już CZechu podobno załatwi (trzymam za słowo) pobudka o 11:15 była całkiem miła tymbardziej, że w perspektywie znowu tydzień bez większego snu, tak właściwie to jestem tu dzięki sobie samej ale też dzięki temu że maniakalnie uwielbiam pisać i czytać czytać czytać... pozdrawiam wszystkich czytających no i Kociaków pozdrawiam choć Oni pewnie teraz zajadają się moim ciastem... tęsknię za Rycerką, jeszcze 14 dni...

1 komentarz:

karol pisze...

super super nareszcie witaj słonko! no widzę że sesja już prawie za Tobą tak jak obiecałaś... trzymam kciuki tylko pisz czasem o mnie dobrze?