niedziela, 9 lutego 2003

urodziny Ćmy

wszystkiego naj dla najukochańszej rodzinnej maskotki nullkartka

tak, nagadałyśmy się z Katją wczoraj do bólu, streściłam Jej po krótce całe ostatnie cztery miesiące - doszłyśmy do wniosku, że normalnych ludzi w naszej orbicie jest zdecydowanie za mało...

a dziś to preludium do obchodów 5-cio lecia hi hi hi już mi się chce śmiać ale pójdziemy, zobaczymy...

kurcze Zielona Ukochana - na serio współczuję takiej rodziny, chce mi się tylko kląć...

dobra rozpoczynamy zabawę urodzinową!!!

3 komentarze:

wiolka pisze...

co Wojciech o 9:30 w nd. rano robi na GG????

oki zdjecia nie wyszły trudno uczę się dalej

sorry poprawie się

Katja pisze...

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA SISTRZYCZKI!!!!
Masz rację dzisiaj po 5-ciu latach od zdania matury dowiemy się paru ciekawych rzeczy - może i o nas samych, choć pewnie za naszymi plecami, hihihi!

wojtek pisze...

co robiłem o 9.30 w niedzielę na gg ? hm..... złożyłem życzenia urodzinowe przy okazji (co jeszcze raz czynię niniejszym), a tak to niewiele, po necie raczej podróżowałem z bólem łba i katarkiem upierdliwcem