czwartek, 31 lipca 2003

sorrry

bo ja dziś ogólnie rzecz biorąc dzień i wieczór pomyłek miałam i mam więc lepiej będzie jak już pójdę spać bo tak zamiast do ŚUW to do PUP-u pisma powysyłałam sprawozdanko posłałam jako opcja odpowiedz wszystkim i poszło do wszystkich Ośrodków na Śląsku poza tym kupiłam czerwone a miało być białe takie jakie siostra lubi poza tym Sebastian no ja miałam wczoraj urodziny a nie dziś i Jackowi posłałam sms zamiast Anecie (jak mi wstyd) i na całe te zamieszanie pomyłkowo zgubiłam klucze z garażu

mam nadzieję, że limit pomyek już wyczerpany

1 komentarz:

Aleksandra (GOPS) pisze...

faktycznie przyszło z MOPS`u wasze sprawozdanie i w pierwszej kolejności pomyślałam nie to nie może byc moja kuzynka - wcale nie ma śmiechu na sali - no co Ty!!! pozdrawiam i koniecznie opisz jak Michu dawał rady w sobotę?!?!