piątek, 13 lipca 2007

13 lipca w piątek

budzę się wyspana o czwartej nad ranem. jk na dyżurze. chodzę po mieszkaniu. piję wodę. siadam w kuchni. płaczę. potem kładę się zmęczona ale szczęśliwa. rano jadę do cukierni, kupuję pączki z różaną marmoladą, kawałek ciasta z malinami i galaretką i sernik duński z polewą lukrowaną... chce powiedzieć, że imię Lena to nie jest skrót od Magdaleny (nie znoszę tego imienia), że imię Lena nie jest pogańskie tylko dlatego, że nie ma świętej Leny. czy ludzie czasem nie zwaracją uwagi na to, że to jest nasza dorosła podjęta decyzja i amen??? tęsknię za jk. za jego ramionami i głosem. dziś po paru latach noszenia soczewek odbieram okularki! ha!

początek Tygodnia trzydziestego trzeciego

Wykształcił się odruch zwężania źrenic pod wpływem światła. Ten bezwarunkowy odruch jest też bardzo ważnym elementem mowy ciała; jeśli jesteśmy do kogoś życzliwie nastawieni, źrenice rozszerzają się, lęk i agresja powodują ich zwężanie.
Dziecko jest już różowiutkim, gładkim bobasem, tłuszcz stanowi 8 proc. wagi ciała. Waży pełne 2 kg, urosło kolejne 3 cm.

8 komentarzy:

Elfica pisze...

aj tam Violuś co się przejmujesz Lena to przepiękne imię :) i nic więcej dodawać nie trzeba, ale mi smaka na te ciacha narobiłaś :) a mnie hemoroidy unieruchomiły i leżę i kwiczę

lisianora pisze...

Mnie też się imię Lena bardzo podoba i musze przyznać, że jest również rozważane jako jeden z typów :)

kitana.blog.pl pisze...

Lena? Tak miała mieć na imię moja córka .. gdyby nie to że urodził nam się synek. Imię bardzo mi się podoba, no i w mojej przeszłości ma swoją historię :)
Jeśli będziemy mieć kiedyś jeszcze córeczkę, na pewno będzie to właśnie Lena.
Gratuluję wyboru :)

Angelika pisze...

oj jak ja bym zjadła teraz takie ciacha
w ciąży sie nie najadłam a teraz nie można
same gotowane i zdrowe rzeczy

Lena to jedna wersja Mileny - tak sobie ustaliliśmy z Marcinem na nasza córkę mówimy
Lena, Milka, Mila, Melina..to w ramach żartów:P

stula pisze...

nic dodać nic ująć prawda dziewczyny!!!

mlodamezatka pisze...

też mi brak mojego A. i mam problemy ze spaniem , nie mogę zasnąć, budzę się co godzinę a potem o 6ej koniec spania i wcale mi się to nie podoba a Lenka bardzo ładnie tylko chyba jakieś modne się robi:)?

Babi pisze...

echh:)

bere pisze...

Lena piękne imię :)
nie słuchaj ludzi, że pogańskie (??)