środa, 25 lipca 2007

25 lipiec 2007

7:00
koszmarna noc. twardniejący brzuch i ból. w desperacji mogłabym normalnie połknąć kolejny fenoterol, zresztą dostałam takie pozwolenie w sytuacjach podbramkowych, zwłaszcza nocnych. pięć razy pęcherz nie wytrzumywał. jak już usnęłam śniło mi się, że rozwieszam pranie w zajezdni autobusowej - wieszałam same rozciągnięte wielkie swetry!
teraz bez kawy i śniadania zbieram się oddać krew mocz i inne płyny mojego organizmu. już mi niedobrze.


9:30
kubek kawy i chleb razowy z twarogiem pomidorem i oliwkami. wzięłam się też za fasolkę po bretońsku. przymierzam się do posegregowania wszystkich ciuszków Leny i do poczytania mądrych knig. miłego dnia!!! aha mam nowy phonik.

11 komentarzy:

netcafe pisze...

a jaki? :)
mi na razie służy tylko SonyEricsson K300i. wystarcza mi.

pozdrawiam, miłego dnia! :)

stula pisze...

samsung SGH-E250 (wcześniej miałam siemensa S55 więc wiesz jaka różnica)

hola pisze...

Właśnie zajmuję się ostatnio tym samym: segreguję ciuszki Leny i czytam mądre knigi :)

PT pisze...

pamiętam jak robiliśmy fasolkę na pierwszym wspólnym dyzurze. a te gazyyyyyyyyy...

lisianora pisze...

ja jeszcze apropo niekontrolowanego płaczu... miałam taka niedzielę, że wyłam i przestać nie mogłam i sama nie wiem czemu :D mąz ogłupiał, też bym ogłupiała na jego miejscu:D

stula pisze...

lisianora - no to moja niedziela, właściwie wieczór wyglądał tak samo.
PT - pamiętam ;)

mlodamezatka pisze...

miałam niedawno taką noc ale rano było już ok, jestem pod wrażeniem że u Elficy jakoś tak szybko, fajnie że wszystko ok, ale się człowiek zżywa z ludźmi których na oczy nie widział...

andalo/butterfly pisze...

ja też jestem pod wrażeniem, że tak szybko poszło Elficy. moja siostra pierwszą córkę całą dobrę rodziła, a tutaj 6 godzin i mały Eryk już na świecie :)

lisianora pisze...

własnie się dowiedziałam o Elficy! ależ jestem pod wrażeniem, aż mi się płakać chce :D:D:D

bere pisze...

fajnie u Elficy :)
to teraz czekamy na Ciebie ? :)

stula pisze...

przede mną jeszcze Hola i MłodaMężatka. potem ja.