niedziela, 29 lipca 2007

29 lipiec 2007

jutro rano spojrzę w oczy 28-letniej kobiecie.
w lustrze wciąż ta sama twarz.
kobiecie, która w ostatnim roku
uczyła się cierpliwości spokoju pokory i miłości.
czy nauczyła się wystarczająco?

przeglądałam ostatnio po raz drugi
kartki z życzeniami dla nowożeńców.
tylko jedna utkwiła w pamięci na wieczność, ta z tekstem:
(cytuję w całości)
"życzę - miłości-"
czego
pożyczę tej kobiecie w lustrze jutro rano!(?)

ps
tego samego moja droga siostro
życzę dziś Tobie w dniu urodzin.


----------------------------------------
stare czasy

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

----------------------------------------

niewybrednie łączę dziś ogórki kiszone z serem camembert pomidorem i ciastkami. piję herbatę na przemian z kwasem chlebowym. zamiast trójki radio bawełna a w międzyczasie motyw tańca eleny z soundtracku z bandyty. jestem rozlazła niedzielnie zjazd studnią urodzinową w dół już następuje. skrzypce cymbały warianty. hasbend urodzinowo zaopatrzył mnie w kartę photo 2 gigówkę. skurcze BH coraz bardziej dokuczliwe. ale chce mi się tańczyć...

---------------------------------------
30 lipiec 2007

najważniejszy dziś dla mnie jest nasz Lenek i jej zdrowie. lekarz po zbadaniu mnie stwierdził, że wszystko ok. jutro ktg na izbie przyjęć. a w piątek usg i rozmowa decydująca co i jak. o matkooooooo co za dzień urodzinowy.

17 komentarzy:

PT pisze...

życzenia złożę jutro a dziś pochwalę zdjęcia.

ank pisze...

jutro rano zdzwonimy się;)
siostra urodziła się dzień wcześniej?

mary pisze...

kurka to ty jestes 4 lata mlodsza ode mnie. ojaaaaaaaaaaaa ale jestem stara duupa :)))

lisianora pisze...

kurcze, takie z klimacikiem te foteczki :) strasznie fajne na nich wyglądasz.

a to w takim razie, ja już dziś życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji urodziń! dużo spokoju, siły i cierpliwości w tym nadchodzącym czasie. buźka :*

andalo pisze...

ja też złożę życzenia jutro :)
@stula, Mary
a ja jestem dokładnie pomiędzy Wami, w tym roku okrągłe urodziny ;-) no cóż, starość nie radość, młodość nie wieczność, jak mawiał mój były...

mary pisze...

NAJLEPSZEGO!!! MIŁOŚCI i cud bobaska :)

izaSL pisze...

wszystkiego co najlepsze dla najlepszej wspieraczki na świecie.
bywam tu często ale odwagi brak na wpis. dziś to normalnie tęsknię za Tobą i za słowami ciepłymi mądrymi...

dziendobry pisze...

Życzę Ci pomyślności i duużo zdrówka. Twoje dzieciątko będzie takim samym ciepłym, silnym, serdecznym i mądrym Lwiątkiem jak Mama :)
ps. ja postarzeję się dokładnie za tydzień ! :*

zbychS. pisze...

najlepszego !!!!!!!!!!!
(ale czas ucieka co. pozytywnie.)

Papillon pisze...

Wszystkiego, co najlepsze :):)

A maleństwo niech się urodzi szybko i zdrowe jak ryba :)

iwa pisze...

Najlepszego.:)

Babi pisze...

wszystkiego najlepszego:***
zdrowego i usmiechniętego dzidziusia:D

mlodamezatka pisze...

wszystkiego najlepszego ,urodzinowe buziaki

e.flow pisze...

kochana Violus, zycze Ci i Lence zdroweczka przede wszystkim i tego zeby Ci sie to Twoje gniazdko tak pieknie wiło jak dotychczas, jestes we wlasciwym miejscu i tam pozostan! buziaki usciski i moc cieplych mysli!!

bere pisze...

to ja Ci życzę - tej miłości właśnie. reszta sama przyjdzie.

y. pisze...

Również dołączam się do życzeń, najlepszego.

Elfica pisze...

Violuś za jakiś czas opijemy Twoje urodzinki, jeszcze nie wiem czym ale opijemy he he