piątek, 20 lipca 2007

20.07.2007r. początek...

Tygodnia trzydziestego czwartego

Rozwój w ostatnich tygodniach ciąży ulega spowolnieniu. Teraz dziecko już tylko rośnie i ćwiczy potrzebne mu po drugiej stronie brzucha umiejętności, np. 80 % czasu spędza, wdychając i wydychając wody płodowe. Waży około 2300 g i ma 32 cm długości.

jak szybko mówię to się męczę. jak jem i dodatkowo mam zapchany nos to już wogóle można się udusić. pogoda taka że tylko woda avene pomaga a do picia kwas chlebowy z wodą i cytryną. iwa przynosi mi wielgachny bukiet polnych kwiatów. karla ciszuki dla małej i dla mamy słodkości. chciałabym żeby o 9tej wrócił już Baron bo Piśko mi do Trójki wogóle nie pasuje. teraz czekam na koncert Dżemu. to tymczasem.

24 komentarze:

mlodamezatka pisze...

:)

papillon pisze...

Widzę tu wspólnotę upodobań...

Ja też wolę Barona, a dzisiejszy Dżem - miód na moje uszy ;-)

stula pisze...

a daj spokój rozkosz. i powiem szczerze nawet ten Balcar to mi niesamowicie pasuje. to teraz załączam sobie całą dyskografię dżemową ... pozdrawiam!

PT pisze...

byliśmy kiedyś razem na koncercie Dżemu chyba co?
wraz z Ank oferujemy pomoc w prasowaniu ciuszków co Ty na to?

lisianora pisze...

u nas zawiesina zamiast powietrza:/ a kwasu chlebowego nigdy nie piłam, mówisz, że dobre?

stula pisze...

kwas chlebowy jest pychahahha od warunkiem że schłodzony i ja dolewam wody i cytryny (inaczej zgaga pewna)

elik pisze...

A nie piłam nigdy kwasu chlebowego, może kiedyś będę mieć okazję.
U mnie kończy się właśnie szaleńczy tydzień, przeżyłam i to jest coś :). Teraz czekam na koniec dniówki.
Ściskam

salami pisze...

kwas chlebowy?? trzeba bédzie kiedys sprobowac!
przeczytaam wlasnie wszystkie notkli po kolei, jak dobra ksiazke lubianego autora. i tez sie powzruszalma troche nad ciuszkam albo jka oprzed oczyma widze cie na fotelu siedzaca i karmiaca malenstwo.. pobalam sie razem z toba tej samotnosci-wiem o co biega, tez ze mnie zwierze stadne, zdecydowanie.
a co do snow to tez mam jakies zeschizowane calkiem, jakies cuda niewidy zwiazane z praca mi sie snia lub eks ktory caly czas powraca jak uparty duch przeszlosci.
ale jest jak jest, nie trze psuc:P
buziaki i trzymaj sie cieplutko:*

ank pisze...

tak potwierdzam PT w domu nie prasuje nigdy ale ciuszki Lenki chce prasować. to kiedy?

Babi pisze...

dżemu powiadasz?:D :D:D

kwas chlebowy?!?! to swie kupuje czy jak?:D

stula pisze...

kupuje się w butelkach w spożywczakach normalnie lub droższe i zdrowsze w sklepach ze zdrową żywnością. polecam też pycha wodę brzozową z miętą lub żurawiną. pycha na upały!

Angelika pisze...

wodę brzozową powiadasz????
mi się to kojarzy z pijaczkami co piją takową?ale może mi sie pomyliło?

stula pisze...

była kiedyś taka brzozowa chyba do włosów czy cuś i ona chyba była na alkoholu i faktycznie żule ją piły.
za to zdrowotna woda a raczej sok z brzozy z dodatkiem mięty lub żurawiny to pycha sprawa!

eve pisze...

Oj pamiętam, pamiętam... :) Te sapania, dyszenia i inne z kategorii "jestem duża" :))Miesiąc dziewiąty to już toczenie się :)))

mary pisze...

moja droga ja narazie nie wiem czy jakiś urlop w ogole dostane a co tam planować wakacje.. heh.

Elfica pisze...

a ja to już dogorywam heheh Violuś prześlij mi te fotki na maila bo nadal mi się nie otwierają :) bardzo ładnie proszę :) cmok

e.flow pisze...

swietnie sobie radzisz i tak trzymac! powiem szczerze zazdroszcze tego slonca, tu leje strasznie i mowiac to przytulam sie do cieplej herbaty;

zapomnialam dodac ze pokoj przepiekny, kojacy a roleta to mistrzostwo, brawo i buziaki!

netcafe pisze...

co do Dżemu, to moim skromnym zdaniem nikt już Ryśka nie zastąpi, nawet Balcar, choc ma dość dobry głos do dżemowego bluesa, ale Rysiek miał taką "specyficzną manierę wokalną" ;)

pozdrawiam, odpoczywaj:)

Kami pisze...

ja mam tak, ze na stronie stuli widze krzyzyki, ale jak na nie klikne to na oddzielnym www wczytuja mi sie zdjecia :)

Elfica do Kami pisze...

a to Ci sztuczka heheh dziękuję, u mnie też tak właśnie jest i zdjecia udało mi się zobaczyć dzięki Tobie ;) dziękuję

stula pisze...

coś ostatnio szwankuje strona empiku i nie pozwalają na pokazanie zdjęć. ale faktycznie jak się kliknie to widać. przepraszam za to. Elfi jak chcesz to mogę powysyłać jeszcze pare na maila. ściskam!!!

stula pisze...

masz zupełną rację!!! nikt nie zastąpi Ryśka!!! ale wiesz, życie płynie dalej kawałki Dżemu są ponadczasowe a Maciek ma talent.

Kami pisze...

Cieszę się, że mogłam pomóc, bo zdjęcia a raczej to co na nich - prześliczne :)

connie pisze...

oj, pamietam te koncowke
nic sie nie chce, bo sie nie da
a tu jeszcze takie upaly
wspolczuje