środa, 18 lipca 2007

18 lipca 2007r.

wieczorem adam przywiózł komodę. wzruszył się na widok łóżeczka pościeli rożka.
potem siedzę w pokoju Leny. jeśli kiedykolwiek w swoim życiu marzyłam o dziecku to właśnie tak wyobrażałam sobie pokój dla niego. gule w gardle mokre oczy kocham mojego męża. amen.

od dwóch tygodni wychodzę tylko do sklepu i to na 5 minut, nie no byliśmy dwa razy w kinie i w ostrawie w ikea. gdyby nie to, że jk wraca do domu wcześniej, gdyby nie moi znajomi. jestem zwierze raczej stadne.

właśnie wyciągnęłam z pieca ciasto z brzoskwiniami a kolejna seria wiśni puszcza soki w cukrze.

mam pytanie. bo widzę, że na kim jak na kim ale na Was mogę polegać: czy Waszym zdaniem jeśli w listopadzie 2006 roku miałam operację otwarcia jamy brzusznej mogę rodzić naturalnie? nie jest to zbyt ryzykowne? czy wysiłek porodowy nie wpłynie negatywnie na miejsce po operacji?

poza tym dzięki Iwie słucham soundtracka
z Elizabethtown i czekam na rodzicielkę. dobrze mi.

11 komentarzy:

Phantasmagoria pisze...

Hmm na poczatek na pytanie odpowiem... postaraj sie urodzić naturalnie !! przeciez jesli nie wyjdzie to i tak dojdzie do cesarki... po operacji.. hmm mamy juz lipiec 2007 jako przyszła pani doktor uważam że nie powinno być komplikacji... nic sie nie powinno naruszyć. Bedzie dobrze :) tylko trzeba być spokojną... wierze w Ciebie. Ciasto... daj kawałek :) :) Hmm.. tak dobrze ze są znajomi i Twój mąż... aaa... juz sie nie moge doczekać babaska :) hi... pokój musi byc PRZEśLICZNY www.Phantasmagoric.blog.interia.pl

Elfica pisze...

czekam na zdjęcia komody ;) a pokoik bardzooooooooooooo nam się podoba, co do pytania to nie umiem doradzić bo się nie znam

mlodamezatka pisze...

Myślę że o to najlepiej zapytać zaufanego lekarza położnika który ma za sobą doświadczenie, i jak w taki upał chce Ci się piec?????????????Napisz jak sprawdziła się kabina prysznicowa.

Angelika pisze...

no właśnie zdjęcia zamieść
aj ciasto bym zjadła...no ale karmienie to najlepsza dieta cud

stach pisze...

Jako przyszły chirurg się wypowiem: mojej pacjentce z takim problemem od ręki wystawiłbym zaświadczenie o wskazaniu do cc. Bez dwóch zdań! Porozmawiaj szczerze ze swoim ginekologiem proszę!

iwa pisze...

:) dosłałam te "zagubione"

Babi pisze...

wiesz cc to tez operacja na jamie brzusznej a kobiety potem rodza naturalnie czesto:)

no chyba,ze maja inne pzreciwskazania np. jak ja:;//

lisianora pisze...

jej, ale ty mi ostatnio robisz smaki :) a ja delektuję się kompotem z wiśni, ciasta niestety nie upiekę, bo nie mam piekarnika...
jeśli chodzi o twoje pytanie, to chyba najlepiej doradzić się lekarza, bo to dośc indywidualna sprawa.

bere pisze...

do dobrego chirurga idź.
bo co z tego, że urodzisz naturalnie, jak potem z blizną mogą być sprawy niefajne ? (więcej w mailu mogę)
(poniższy koment przyszłego chirurga mówi sam za siebie)

stula pisze...

proszę o maila! (vttm@op.pl)

bere pisze...

z duuużym opóźnieniem @ poszedł