środa, 7 maja 2003

PJ!!!

"Otóż Eddie Veder i jego koledzy znów nas zaskoczą! Jak informuje SonyMusic Polska już 2-giego czerwca tego roku w sklepach muzycznych pojawił się aż 3 nowe płyty! Co prawda będą to nagrania trzech koncertów - z Japonii, Australii i Stanów Zjednoczonych, ale zapowiadają się bardzo ciekawie.

To jeszcze nie koniec. Jak donoszš rozmaite serwisy internetowe, Pearl Jam pod czas swojej trasy koncertowej po Europie, planuje w swoim terminarzu uwzględnić także Polskę! Póki co trasa została przesunięta na lato 2004, a występu w naszym kraju są bardzo niepewne. Przypomnijmy, że ostatnia wizyta tego zespołu w Polsce odbyła się 16 czerwca 2000 roku."

- to jakaś taka dzika radość mnie ogarnęła i to bardzo a nie mówiłam Wojciechowi że latem 2004 to ja na PJ będę na pewno!!!

3 komentarze:

amigo from boliwia pisze...

oooooo, to ja na ten koncert musze pojechac; fakt, mowilas o takim termine, fakt

no to lece do hotelu, czeeesc

stula pisze...

to pojedźmy razem co ale żeby na pewno bo wiesz jezu jak się cieszę znowu lornetkę komuś ukradnę i połamie żebra i ... I still alive

to trzymaj się ale co z tą koką ponoć nie przyniosła rezultatu?

gringo from peru pisze...

ha, termin bardzo odlegly jak dla mnie (lato 2004) ale jedziemy koncert na bank ! a koka coz ... powiedzmy, bez jakiejs euforii, mizerne efekty, ale trzeba bylo bedac w boliwii tego sprobowac. A wracajac do koncertu Pj to zeszlej nocy bylismy w cuzco na wspanialym koncercie, kapitalny !!! a przed dnim, jak w kazdym normalnym klubie pogrywalo sobie The Cure i ... Pearl Jam, buena !

czesc !!!!!!!!!!!